פרסום מודעה
תפריט
בלוג החנויות חפש במפה
תפריט
כלי רכב נדל״ן דרושים לעסק בעלי מקצוע לתינוק ולילד חיות מחמד מוצרי סלולר ודיגיטל יד שנייה תיירות ונופש לבית ולגן

כללים להגשת מודעות

בעת ההרשמה לאתר זה, המשתמש מסכים לכללים אלו* ונוטל על עצמו את הזכויות והחובות המפורטות בו הקשורות להגשת פרסומות לאתר.

תשומת הלב! כללים אלו חלים הן על פרסומות חינמיות והן בתשלום (פרסומות פרימיום, VIP) המתפרסמות באתר https://acol.co.il. פרסומות בתשלום עשויות גם להיחסם אם יתגלו הפרות.

אם יש מידע שמפרסם פרסומות מפר את כללי האתר, החקיקה הנוכחית ו/או זכויותיהם של צדדים שלישיים, ל-https://acol.co.il יש את הזכות בכל עת לבדוק ו/או להסיר פרסומות כאלה, וכן להגביל את פעולותיהם של המשתמש שפרסם פרסומות אלו באתר.

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לסרב לפרסם מודעה אם המשתמש מפר באופן שיטתי את כללי האתר ואם יאושרו תלונות על המודעה ממשתמשים אחרים.
הוראות כלליות

     אסור לתוכן הפרסומות לסתור את החקיקה הישראלית
     אל תפרסם https://acol.co.ilשירותים/מוצרים ושירותים אסורים.
     חל איסור לפרסם פרסומות ממשתמשים שאין ברשותם את החפץ/השירות המוצע, או שאין להם זכות מתועדת לבצע עסקה חוקית.
     למשתמש יכול להיות רק רישום (חשבון) אחד באתר. אל תירשם שוב עם דואר אלקטרוני אחר.
     אל תשלח את אותה מודעה (המציעה את אותו מוצר או שירות) שוב ושוב, ללא קשר אם אתה מציב אותה באזורים או בקטגוריות שונות.
     הצב מוצר/שירות ספציפי אחד במודעה אחת. היוצא מן הכלל הוא הצעת "סט", הנמכר/מושכרת כמכלול, תוך ציון המחיר לכל הסט.
     אין לפרסם מודעות פרסום כלליות, פרסומות לפרסום משאבי אינטרנט (פורטלים, פורומים, אתרי היכרויות וכו'), עסקים (חנויות, חברות).
     אין לפרסם פרסומות המבקשות סיוע כספי, גביית כספים לטיפול, קבלת מתנות וכו'.
     אסור לפרסם מודעות המכילות מידע כוזב במכוון, פרסומות של "מזימות פירמידה" פיננסיות ושיטות מפוקפקות אחרות ליצירת הכנסה.
     בחר את הקטע המתאים ביותר לנושא המודעה שלך, כמו גם את האזור המתאים למיקום בפועל של המוצר שלך.

     לדוגמא: "דירת חדר בעכו", האזור המצוין במודעה צריך להיות עכו, לא חולון, אילת וכו'.
     אם ההצעה שלך כבר לא רלוונטית, הקפד להסיר את המודעה מהפרסום מיד לאחר השלמת העסקה.
     פרסום החסר מידע מהותי כלשהו על המוצר המפורסם, התנאים לרכישתו או השימוש בו אסורים, אם הדבר מעוות את משמעות המידע ומטעה את צרכני הפרסומת.

דרישות למילוי שדות מודעה:
כּוֹתֶרֶת

     כותרת המודעה חייבת להתאים לתוכן שלה.
     אין להשתמש בסימני שאלה חוזרים, בסימני קריאה וסימני קריאה אחרים, כמו גם במילים שמושכות תשומת לב, למשל, "דחוף!!!", "מוכר!", "אני אקנה!", "ההצעה הטובה ביותר" וכו' .
     אין לציין פרטי יצירת קשר (מספר טלפון, כתובת פיזית/משפטית/אלקטרונית (מייל), שם אתר אינטרנט (קישורים), ICQ, סקייפ, שם חברה וכו').
     אין לכתוב את הכותרת באותיות גדולות, למעט האותיות הראשונות של מילים גדולות ושמות פרטיים. רק קיצורים יכולים להיכתב במלואם באותיות רישיות. דוגמה לכתיב שגוי: "אני אקנה חתול בדחיפות."

תיאור

     על הפרסומת להכיל מידע מפורט ככל האפשר על המוצר/השירות הספציפי שאתה מציע/מחפש. מקובל לציין מידע בנושא: תנאים ואפשרויות רכישה, משלוח, מידע על הנחות ומתנות, התקנה והרכבה של המוצר הנרכש וכו'.
     אסור לתאר את היכולות של הפריט למכירה בעלות אופי פרסומי.
     טקסט המודעה לא צריך להכיל מידע ליצירת קשר (מספר טלפון, כתובת פיזית/משפטית/אלקטרונית (מייל), שם אתר אינטרנט (קישורים), ICQ, סקייפ וכו').
     אסור להשתמש באותיות רישיות, למעט האותיות הראשונות של מילים רישיות ושמות עצם.
     זה לא מקובל להשתמש במילות מפתח בתיאור כדי להקל על החיפוש אחר פרסומות של המוכר, לרשום מספר מוצרים או להציב מחירונים.

מחיר

     המחיר חייב להתאים למחיר בפועל של החפץ/שירות.
     המחיר חייב להיות מספר שלם; מילים המחליפות את המחיר אינן מותרות (לדוגמה, "יקר", "זול", "מחיר סמלי" וכו').
     המחיר חייב להיות עבור כל פריט המכירה/השכרה. (לדוגמה, כאשר מוכרים פריט בתשלומים, יש לציין את המחיר במלואו, ולא בהתאם לתקופת התשלום. כלול מידע על תוכנית התשלומים בטקסט).
     אין לציין את המחיר בכותרת או בטקסט של המודעה - יש שדה נפרד לכך.

תמונות

     תמונה המדגימה את המוצר/שירות שאתה מציע חייבת להתאים לכותרת ולטקסט של המודעה.
     התמונה אינה יכולה להכיל רכיבי ממשק משתמש, רישומים מופשטים, מסגרות ופרטים נוספים שצוירו באמצעות עורכים גרפיים.
     התמונה לא צריכה להכיל קולאז' כתמונת כותרת, לוגו, מותג, זכויות יוצרים, סימן מים, שם חברה, מספר טלפון, דואר אלקטרוני, קישור לאתר וכו'.
     הצילום חייב להיות באיכות טובה, האובייקט המתואר חייב להיות מובחן, הגודל האופטימלי הוא: רוחב – 1024 פיקסלים, גובה – 800 פיקסלים, גודל עד 500 KB.
     סימן מים עם שמך המלא מותר בתמונה. עבור שותפים באינטרנט, ניתן להשתמש בסימן מים עם שם החברה או לוגו החברה. סימן המים לא צריך לתפוס יותר מ-25% משטח התצלום ולא צריך לעוות את תמונת האובייקט.
     בפרסומות למכירה ורכישה של סחורה, מותר להשתמש רק בצילומים אמיתיים של החפץ המוצע.
     פרסומות למתן שירותים עשויות להכיל כל תמונה גרפית המתאימה לנושא, אך אינן מפרות זכויות אינטלקטואליות של איש.
     חל איסור להשתמש בתצלומים המכילים תמונות של משקאות אלכוהוליים, מוצרי טבק, כלי נשק או פריטים דומים אחרים.

לאחר המיקום (פרסום), המודעה הופכת לגלויה לכל המשתמשים ונבדקת על ידי מנחה. אם המנחה יגלה שגיאה, המודעה תידחה עם ציון חובה של סיבת הדחייה.

דחיית מודעה היא רק הודעה על טעות. מחבר המודעה יכול לתקן את השגיאה ולפרסם את המודעה שוב.

     בהסכמתך לכללים אלה, אתה גם מאשר שקראת ומסכים לסעיפים הבאים של "התנאים והכללים" של אתר זה.

אתר זה משתמש בקובצי Cookie על מנת לספק חווית משתמש טובה יותר. על ידי המשך כל שימוש נוסף באתר, אתה מסכים לכך. מידע נוסף זמין ב מדיניות עוגיות

ברור
המכרז הסתיים
דקות
שניות
נבחר
להוסיף ל
המכרז הסתיים
הסתר פרמטרים
כל הפרמטרים
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הדף?

תפריט נגישות

בניגוד

תיקון תוכן